Usch...

jaha genom förkyld idag.. värre än igår.. suck... min mamma fundera på om jag fått pollenallergi, men det hade jag senast på högstadiet eller ngt sånt.. eftersom Katja är typ lika dan som mej o vi har umgåtts så tror jag mer på att vi åkt på nån förkylning, men man vet ju aldrig.. ska vänta några dagar blir det inte bättre ringer jag v-centralen.

Idag har jag gått till mamma o fått frukost där (sen frukost då), sen åkte vi till Ulfåsa kolla läget :) Sen en sväng till mormor & morfar, där vi fika lite o prata... sen iväg till Ica Maxi o handla lite mat, sen hem o fixa mat o äta o bara ta det lugnt.

Ska ju vara på sjukan 8:30 imorrn bitte oxå... suck... vet i sjutton om jag orkar det alltså... man är ju såååå seg på morgonen när man inte är bra. Ändrar lite.. va inte förens på Tisdag!! Åhhh så gött då kan man få sova ut imorrn!!!! *underbart*

Puss

image28

Kommentarer
Postat av: Katja

Trevlig dag du haft då:) Jag har bara kämpat med och orkat gå mellan sängen och toan..haha..Krya på dig!puss

2008-04-06 @ 21:08:40
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0