Undebar Helg

Satt mej som sagt på bussen i Torsdags upp till sthlm, va en väldigt seg väg dit upp samtidigt som det ändå gick snabbt för jag ringde o tracka katja hela tiden *fniss*
När jag väl kom upp dit skulle jag vara duktig o hitta tunnelbannan ensam, tyckte jag då... men shi fick jag då... busshafören (aa säker fel stavat men vem bryr sej) visa mej helt fel väg.. så jag hamna på SJ station hihi, så katja o chrille fick gudie mej ner i tunnelbannan, men SHIT va väktarna är DÅLIGA på att hitta där då ojoj!! LÄR ER!!!
Väl i tunnelbannan så gick allt super bra!! Va ju egentligen lättar än man tror!! Så det kan jag ju göra om utan problem (hoppas jag hihi)!

Ohhh va Lillan har växt (inte mega mkt men ändå) o hon skratta o bubbla (prata) massor med mej... sån go tjej!! O såå underbart söt hon är då!! Hon vill verkligen krypa fram men stackarn får ju inte upp sit stora huve.. *fniss*

Annars så gjorde vi väl allt kompisar gör tillsammans... prata massa skit, shoppa lite, laga mat, va ute o gick... va iaf väldigt trevligt där. Kommer snart igen gumman!!

I Måndags (igår) så åkte jag hem då.. gick jätte snabbt o åka hem tyckte jag, mamma mötte upp mej i lkpg *tack snälla* gick på biltema (köpte saker till brorsans bil) o så en sväng på IKEA, ojoj o mamma fick värsta utbrottet för mjukglassen va slut hihihihi ojoj ni skulle hört henne!! Hon va såååå sugen på glass så hon va inte o leka med.

O väl hemma så fick jag massa sår av Nisse på min hand, men framåt kvällen så va han såååå kelig så han visste inte riktigt vart han skulle ta vägen *fniss* O lilla Lisa oxå såklart :)

Puss image25Välkommen Våren!!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hade jätte trevligt med:) Vi ses snart igen! PUSS

2008-04-01 @ 19:48:14
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0