sjuk igen...

jaha då har man typ legat i sängen o sovit hela dagen... ont i halsen o febrig.. men men det går la över innan jag gifter mej som man brukar säga *hihi* inte för att jag tänker gifta mej då, kostar ju bara pengar o skilja sej ändå *asg*

Sitter här med en kopp varm te *mums* o försöker få min hals o bli bättre, börjar bli hes o det är det sist man vill.

Min mamma va här förut i förmiddags o drog upp mej ur sängen o skulle få mej o tvätta fönstrena (jag som är sjuk näää du) så det blev hon som fick göra det o jag stod o höll koll på katterna så dom inte hopp ut :P men nu ser man ju ut iaf haha, gjorde man ju innan oxå, men bo längst ner o ha massa bilar åka förbi varje dag då blir det skitit!!  O så bytte vi til mer sommar gardiner i vardagsrummet :) så nu är det fint, bara städningen kvar imorrn då.. orka.. har ju tvättstuga oxå *suck*

Nää nu blir det sängen... hörs imorrn då kanske...

Puss

image27

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig! kram

2008-04-04 @ 16:24:43
Postat av: Jozzan

Krya på dig!

2008-04-05 @ 11:38:08
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Hej vännen, såg att du hade ringt förut, har haft fullt upp idag med hyresvärdar hit och dit och städning. Vi kan väl höras i morgon om vi inte hörs senare i kväll. Puss

2008-04-05 @ 19:27:47
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0