rädd...

oh ja det är precis vad jag är.... rädd för att aldrig mer våga vara med en kille... känner mej såååå osäker i en killes sällskap.. inte nu med killkompisar, men killar som man tycker om.. aaa ni fattar.

Sista killen jag va riktigt kär i var ju mitt ex, va 1 år 4 mån sen typ han lämna mej.. tog mej ett tag o släppa honom... men nu är man rädd för att bli kär istället
vill verkligen INTE på sårad igen, eller kär o sen inget tebax.. orkar inte med sånt IGEN!! Vad ska jag göra????

Ska man våga säga dom tre små orden till nån igen??? "jag älskar dej"

Nu måste jag sova iaf! Puss

image31

Kommentarer
Postat av: katja

En jätte fin bild!

2008-04-25 @ 16:31:23
URL: http://svartaenglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0