Läkaren...

Ja idag har jag varit hos läkaren, min läkare finns i Norrköping så en liten bit att åka iaf, men det är det värt för att få träffa nån som kan o vill hjälpa till!!
Nu har han iaf kollat igenom mina röntgenbilder på magen o det visade sej att jag har ett litet navelbråck (sa han först) men sen så klämde han mej på magen o då kände han att det va visst inte lika litet som bilderna visade sej o jag små skrek lite AJAJ va det gjorde ONT!!! Men det blir iaf operation innan sommaren, men sen har jag ju ett ärrbråck längre upp som jag har besvär med, men han visste inte riktigt hur han skulle klura ut o fixa till det, men vi får se om han operera det samtidigt eller ej, men helst samtidigt som läkaren själv sa, men inte ens säkert det går att fixa :( Skönt att det händer ngt iaf så man slipper detta!!

Frågade samtidigt min läkare varför jag får såna kramper i magen när jag dricker alkohol ibland, han trodde det kunde vara magkatarr, men sen sa jag oxå att jag övervägt att åka upp till akuten när det blir så (för det gör så ont), då blev han mer osäker ( för han trodde väl det bara gjorde lite ont i magen)  o inte visste vad han skulle svara direkt, men fick iaf ett litet svar!!

När vi åkte hem (min mamma va med) så stanna vi till på Ikanohuset o kika lite, mamma köpte nya byxor, o så fika vi lite.

O nu sitter jag här i solen o njuter :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Katja

Sköönt att de händer nåt:) Puss

2008-04-02 @ 16:27:33
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0