Hej!!

japp jag lever än så länge iaf.. :)
jag har bara inte orkat skriva något här inne på länge, jag har haft min magsmärta o mått dåligt o legat o kräkts m.m... så men nu är ännu en läkare inkopplad i mitt lilla fall.. denna läkare verkar iaf helt okej o verkar verkligen vilja hjälpa mej!!
Så idag har jag varit på V-centralen o pratat med honom, dom har tagit lite prover o sen får vi se vad dom visar + att jag antagligen ska få köra in en kamera bakifrån (usch säger jag bara, saker ska ju bara ut där!!!!) men blir bra bara det blir gjort, sen får man hoppas dom hittar ngt som får mina magsmärtor att komma.. så man kan få den hjälp som behövs!!! dom har ju lite funderingar på inflammation i tjocktarmen, men men ska inte börja tänka mer på det utan det märks.

Imorrn kommer Katja & Jasmine till mej ska bli himla trevligt o få träffa dom igen!! Få lite annat att tänka på o så :)

näää nu ska jag sova!! Godnatt Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0