Bättre...

Jaa idag känner jag mej bättre *skönt* :) fast idag har jag varit hemma hela dan o sov till 11, kolla lite på tv ojoj va lääänge sen jag kolla på TV så tidigt, brukar oftast inte slå på den förens runt 18 eller så.. men det gick ju det oxå.. Oprah va ju :) alltid kul att se!
Sen la jag mej i sängen o kolla på en film... men mamma kom in imellan (hon springer stan runt säkert tusen ggr/dag hehe) hon låna min cykel skulle iväg o klippa morfars hår, så nu är han fin :)

Nu ikväll har jag kollat på TV o bara suttit i soffan o slappat *gött*


Näää nu ska jag sova... ska upp tidigt imorrn ska ju till Gyn.
God Natt Sov så gott... PUSS

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt att även du mår bättre:) Jag vakna idag oxå mkt mkt friskare..wiee.. behövede bara lite nässpray och en alvedon, och nu kännaer jag mig nästan helt frisk:) Kram

2008-04-08 @ 06:54:22
URL: http://missbunny.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Hej gumman, hoppas du får en bra dag :D Puss o kram

2008-04-09 @ 12:40:48
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Jo den gör väl det, därför så många studenter antagligen får magsår, för de tar på sig för mkt samt har för höga krav på sig själva. och det stämmer ju väldigt bra med mig. Inte många "lediga" stunder här hemma nu, men jag pysslar ju mkt till lägenheten nu så det är ju ganska mkt mer än vanligt för tillfället. Puss o kram

2008-04-10 @ 07:18:12
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0