Bara skoja....

jaaa eller något sånt... nu helt plötsligt så får jag inte operera mej... utan ska vänta tills i höst o se hur det går med allt... jaaa visst tack för det jävla kall känsliga doktor!! Jag har ju för fan redan haft besvärr av det 1 ½ år, räcker inte det????!!!!!! nej tydligen inte!!! *morrrrr* o sitta o bli lovad hjälp, o sen få ett slag i ansiktet!!
Orkar inte längre med detta!! nu mår jag skit o orkar inget... man litar på att man ska få hjälp, men nu jävlar håller jag inte käften längre!!! HUR FAN FUNKAR DETTA JÄVLA LAND????!!!!!!

Från det negativa till det lite mer positiva så tjäna jag mej 50 kr idag :d hihi, hjälpte en gamal senil tant o hitta sina nyklar till lgh, dom hängde i hennes dörr o dörren stod öppen hihi, jag sa att jag inget behövde för det, men dom är ju sååå envisa dom äldre, men 50 kr extra tackar man ju inte nej till!! hihi

Nu ska jag gå o tjura lite... ha d bra!

Idag får ni fan i mej inga pussar... *mohaha*

sänder bara iväg en liten kram till lillan i Täby *kramar* hoppas förkylningen släpper snart!

image29

ps. nu jävlar har chefen för kirurgen i norrköping fått sej en jävla åka av karin, mej leker man inte med.ds

Kommentarer
Postat av: Katja

Skickar tillbaka en massa styrkekramar!

2008-04-10 @ 17:28:54
URL: http://missbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0